Reklamace

Reklamace

Odběratel
Podpisem dopravní listiny dopravci při převzetí zboží stvrzuje kupující souhlas se záručními podmínkami. Odběratel je povinen bezprostředně po dodání zboží toto prohlédnout a bez zbytečných odkladů informovat dodavatele o případných zjištěných závadách. Pokud odběratel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi tím, co je v dodacím listu a skutečně dodaným zbožím (například v druhu nebo množství) a nebo pokud s dodávkou neobdrží správně vyplněný dodací list, je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději však do tří dnů, písemně informovat dodavatele,  nejlépe mailem na adresu info@alika.cz.
Reklamaci doručuje odběratel na vlastní náklady dodavateli. Odběratel přitom co nejvýstižněji popíše závady a jejich projevy a doloží fakturu.

Dodavatel
O reklamaci prodávající rozhodne nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení reklamovaného zboží a vyrozumí o tom reklamujícího odběratele sjednaným způsobem.
Reklamace bude vyřízena bez zbytečných odkladů a to nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se strany nedohodnou jinak.
V případě oprávněnosti reklamace zboží v záruce hradí případné dopravné zpět zákazníkovi dodavatel.

Akční nabídka

Novinka - oříškové krémy

Máme tu pro Vás novinku v podobě oříškových krémů! V ceně již od 77,00Kč.

Aktuality

4.9.2018 Dezerty z oříškových mouček

Pro své zákazníky jsme připravili pár tipů na dezerty z výborných oříškových mouček. ... Více

13.8.2018 Soutěž o 5 krémů!

Soutěžíme o 5 oříškových krémů. Neváhejte a napište pod soutěžní příspěvek na FB svůj nejoblíbenější krém neto ten co byste rádi vyzkoušeli! ... Více