Reklamace

Reklamace

Odběratel
Podpisem dopravní listiny dopravci při převzetí zboží stvrzuje kupující souhlas se záručními podmínkami. Odběratel je povinen bezprostředně po dodání zboží toto prohlédnout a bez zbytečných odkladů informovat dodavatele o případných zjištěných závadách. Pokud odběratel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi tím, co je v dodacím listu a skutečně dodaným zbožím (například v druhu nebo množství) a nebo pokud s dodávkou neobdrží správně vyplněný dodací list, je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději však do tří dnů, písemně informovat dodavatele,  nejlépe mailem na adresu info@alika.cz.
Reklamaci doručuje odběratel na vlastní náklady dodavateli. Odběratel přitom co nejvýstižněji popíše závady a jejich projevy a doloží fakturu.

Dodavatel
O reklamaci prodávající rozhodne nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení reklamovaného zboží a vyrozumí o tom reklamujícího odběratele sjednaným způsobem.
Reklamace bude vyřízena bez zbytečných odkladů a to nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se strany nedohodnou jinak.
V případě oprávněnosti reklamace zboží v záruce hradí případné dopravné zpět zákazníkovi dodavatel.

Akční nabídka

GASTRO balení za VO ceny

Květnová akce na GASTRO balení 1 kg!

Mandle natural

Aktuality

14.5.2021 Akce na GASTRO 1kg balení

Časově omezená akce za skvělé ceny rodinných balení 1kg za velkoobchodní ceny! ... Více

1.5.2021 Srdce na pravém místě

1. máj, lásky čas. ❤ Ideální čas představit vám náš nový projekt. Srdcový, charitativní. ... Více